Automatyzacja działań i przenoszenie pracy do sieci pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć bałaganu w korespondencji. Wychodząc z takiego założenia postanowiliśmy zaoferować Państwu przełomowe rozwiązanie biznesowe - prowadzenie wirtualnego biura rachunkowego w Warszawie. Większość pracy w takim biurze odbywają się za pośrednictwem systemu komputerowego. Nie ma konieczności wynajmowania powierzchni w centrum miasta. Korzystając z tej możliwości, Państwa biuro zostanie zarejestrowane pod adresem siedziby naszej firmy.

Pojawiły się jakieś pytania? Zapraszamy do kontaktu. Zakres naszych usług oraz cennik ustalamy indywidualnie.

 

Jak to działa?

Wirtualne biuro to rozwiązanie, z którego coraz częściej korzystają prestiżowe firmy, znani prawnicy, czy celebryci, którzy chcieliby posiadać biuro w znanej i poważanej lokalizacji. Jest to również bardzo wygodne rozwiązanie dla firm, które nie wymagają wynajmowania przestrzeni w celu np. przechowywania w nich licznych maszyn biurowych. Zasada korzystania z niego jest bardzo prosta:

Firma A udostępnia swój adres oraz część usług firmie B. W ten sposób np. prowadzenie konferencji, czy odbieranie korespondencji odbywa się w siedzibie firmy B. Adres wirtualnego biura zostanie przekazany do KRS, CEiDG i wszelkich pozostałych instytucji.

 

Wirtualne rozwiązania - komfort pracy i oszczędność pieniędzy

Obecnie coraz więcej firm optymalizuje swoje działania celem maksymalnego zwiększenia przychodów i zmniejszenia strat. Jednym z takich sposobów jest prowadzenie wirtualnego biura rachunkowego. Pozwala to nie tylko uniknąć kosztów wynajmowania lokalu np. w Warszawie, ale także opłacenia wszelkich kosztów, które wynikają z tego tytułu. Wirtualne biuro, w zależności od oferty, może wspomóc firmę w segregowaniu i skanowaniu korespondencji, prowadzeniu ksiąg przychodów i rozchodów, czy przechowywaniu dokumentacji.